Mám technický problém s platformou kurzu – co mám dělat?

Občas se mohou vyskytnout problémy, které jsou zřejmě způsobeny prohlížečem. Může se například zdát, že jste nezodpověděl/a otázky, ačkoli jste tak učinil/a. Oficiální systém hodnocení je nezávislý na skóre zobrazeném ve vašem prohlížeči, takže i v případě, že se s těmito problémy setkáte, nebudou mít vliv na vaše oficiální výsledky.

Zkuste zavřít a znovu otevřít prohlížeč. Také se můžete zkusit přihlásit v jiném prohlížeči nebo na jiném zařízení.

Pokud výše uvedené kroky nepomohou, podívejte se do naší online komunity – je možné, že někdo již tento problém vyřešil. UPOZORNĚNÍ: nesdílejte prosím veřejně snímky obrazovky obsahující vaše odpovědi, abyste neprozradili správné odpovědi ostatním. Můžete také poslat soukromou zprávu s popisem daného problému administrátorům kurzu prostřednictvím online komunity.

Další často kladené dotazy