Co mám dělat v případě, že jsem kurz absolvoval/a, ale neobdržel/a jsem certifikát?

Pokud jste certifikát zatím neobdržel/a, může to být z několika důvodů:
Pro získání certifikátu musíte splnit alespoň 90 % úkolů, z nichž alespoň 50 % musíte zodpovědět správně.

Zkontrolujte si také, zda jste udělil/a dostatečný počet hodnocení u každého úkolu, kde bylo hodnocení vyžadováno (úkoly č. 4, 15, 23, 24, 25) – chybějící hodnocení jsou nejčastějším důvodem, proč ještě nebyl certifikát vystaven.

Může také chvíli trvat, než vaše odpovědi ohodnotí ostatní. Také se může stát, že vaše odpovědi sice obdržely dostatečný počet hodnocení od ostatních, ale některé z nich byly nahlášeny jako spam (nebo získaly velmi nízké skóre) – v takovém případě je zkontrolujeme manuálně.

Hodnocení:

Zpracování otevřených odpovědí, u nichž je vyžadováno hodnocení, nějakou dobu trvá, protože ke zpracování potřebujeme dostatečný počet hodnocení. Ještě déle trvá, než manuálně zkontrolujeme všechny odpovědi, které obdržely nižší než průměrné skóre. Z tohoto důvodu čekají někteří na své výsledky a certifikát delší dobu.

V případě dalších otázek ohledně certifikátů nás, prosím, kontaktujte prostřednictvím soukromé zprávy v naší online komunitě nebo nám pošlete e-mail na adresu support@elementsofai.zendesk.com. Děkujeme.

Abychom zajistili správnost certifikátů, zpracováváme je manuálně, což je časově náročné. Pracujeme na zefektivnění tohoto procesu, buďte prosím trpěliví! ❤️

Všem stávajícím i budoucím absolventům kurzu gratulujeme!

Další často kladené dotazy